Publisert 09.07.2024

Hjelpesenter - FAQ Elveguiden

På grunn av den ekstraordinære situasjonen i Norge mottar vi for tiden svært mange henvendelser fra fiskere. Vi gjør vårt beste for å svare alle på en god måte, men vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid før du får svar fra oss.

 

Her har vi samlet svar på de vanligste utfordringene som våre kunder opplever:

1) Refusjon av fiskekort

2) Min brukerprofil på Elveguiden

3) Fangstrapportering

4) Kjøp av fiskekort og andre produkt på Elveguiden

5) Desinfisering

 

OBS: IKKE bruk nettleseren Edge

Vi får innimellom noen henvendelser fra grunneiere og elvelag som er kunde hos Elveguiden, om at admin.elveguiden.no har upresise menyvalg og/eller skrivefeil. Dette skyldes i de fleste tilfellene at man bruker nettleseren Edge. Denne nettleseren er standard fra Microsoft, men den er dessverre ikke kompatibel med svært mange nettsider. Vi anbefaler å bytte nettleser, da vil admin.elveguiden.no se helt riktig ut. Vi anbefaler å bruke nettleseren Chrome. Last den ned gratis her.

 

Fant du ikke svar på dine utfordringer? Kontakt vår supportavdeling ved å sende e-post til support@elveguiden.no eller ring oss på +47 404 02 390. 
Vår telefontid er kl 10-14 på hverdager.

Under følger noen av av de vanligste utfordringene (FAQ)

09.07.2024

Refusjon av fiskekort

På grunn av den spesielle situasjonen mottar vi for tiden svært mange henvendelser fra fiskere. Vi gjør vårt beste for å svare alle på en god måte, men vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid før du får svar fra oss.

Les Mer

27.06.2024

Slik kan du som sportsfisker bidra 💚

Det er en dyster og tragisk situasjon i laksenorge, med svært lavt innsig av laks. Dette har ført til stenging av 33 elver for laksefiske.

Les Mer