Hjelpesenter - FAQ Elveguiden

Her har vi samlet svar på de vanligste utfordringene som våre kunder opplever:
1) Refusjon av fiskekort
2) Min brukerprofil på Elveguiden
3) Fangstrapportering
4) Kjøp av fiskekort og andre produkt på Elveguiden
5) Desinfisering
OBS: IKKE bruk nettleseren Edge
Vi får innimellom noen henvendelser fra grunneiere og elvelag som er kunde hos Elveguiden, om at admin.elveguiden.no har upresise menyvalg og/eller skrivefeil. Dette skyldes i de fleste tilfellene at man bruker nettleseren Edge. Denne nettleseren er standard fra Microsoft, men den er dessverre ikke kompatibel med svært mange nettsider. Vi anbefaler å bytte nettleser, da vil admin.elveguiden.no se helt riktig ut. Vi anbefaler å bruke nettleseren Chrome. Last den ned gratis her.







Fant du ikke svar på dine utfordringer? Kontakt vår supportavdeling ved å sende e-post til support@elveguiden.no eller ring oss på +47 404 02 390.
Vår telefontid er kl 10-14 på hverdager.
Under følger noen av av de vanligste utfordringene (FAQ)