Publisert 09.07.2024

Hjelpesenter - FAQ Elveguiden

Her har vi samlet svar på de vanligste utfordringene som våre kunder opplever:

1) Blokkert bruker

2) Min brukerprofil på Elveguiden

3) Fangstrapportering

4) Kjøp av fiskekort og andre produkt på Elveguiden

5) Desinfisering

6) Refusjon av fiskekort

 

OBS: IKKE bruk nettleseren Edge

Vi får innimellom noen henvendelser fra grunneiere og elvelag som er kunde hos Elveguiden, om at admin.elveguiden.no har upresise menyvalg og/eller skrivefeil. Dette skyldes i de fleste tilfellene at man bruker nettleseren Edge. Denne nettleseren er standard fra Microsoft, men den er dessverre ikke kompatibel med svært mange nettsider. Vi anbefaler å bytte nettleser, da vil admin.elveguiden.no se helt riktig ut. Vi anbefaler å bruke nettleseren Chrome. Last den ned gratis her.

 

Fant du ikke svar på dine utfordringer? Kontakt vår supportavdeling ved å sende e-post til support@elveguiden.no eller ring oss på +47 404 02 390. 
Vår telefontid er kl 10-14 på hverdager.

Under følger noen av av de vanligste utfordringene (FAQ)

Pakker 2026 ✨ Se våre tilgjengelige fiskepakker

07.11.2025

Pakker 2026 ✨ Se våre tilgjengelige fiskepakker

Her finner du pakketilbud som passer både mindre og større grupper.

Les Mer
🎣 Septemberfiske – sesongens siste muligheter

04.09.2025

🎣 Septemberfiske – sesongens siste muligheter

September er som det siste kastet på årets fiskesesong – en perfekt mulighet til å oppleve spennende fiske etter laks og ørret. Her finner du en oversikt over elver som fortsatt holder åpent - og nyt høstens siste fiskestunder!

Les Mer