Publisert 09.07.2024

Hjelpesenter - FAQ Elveguiden

Her har vi samlet svar på de vanligste utfordringene som våre kunder opplever:

1) Refusjon av fiskekort

2) Min brukerprofil på Elveguiden

3) Fangstrapportering

4) Kjøp av fiskekort og andre produkt på Elveguiden

5) Desinfisering

 

OBS: IKKE bruk nettleseren Edge

Vi får innimellom noen henvendelser fra grunneiere og elvelag som er kunde hos Elveguiden, om at admin.elveguiden.no har upresise menyvalg og/eller skrivefeil. Dette skyldes i de fleste tilfellene at man bruker nettleseren Edge. Denne nettleseren er standard fra Microsoft, men den er dessverre ikke kompatibel med svært mange nettsider. Vi anbefaler å bytte nettleser, da vil admin.elveguiden.no se helt riktig ut. Vi anbefaler å bruke nettleseren Chrome. Last den ned gratis her.

 

Fant du ikke svar på dine utfordringer? Kontakt vår supportavdeling ved å sende e-post til support@elveguiden.no eller ring oss på +47 404 02 390. 
Vår telefontid er kl 10-14 på hverdager.

Under følger noen av av de vanligste utfordringene (FAQ)

Nye forbedringer gir forvaltninga fortløpende oversikt over fisketrykket

27.02.2025

Nye forbedringer gir forvaltninga fortløpende oversikt over fisketrykket

Forbedringene på elvekortet gjør at fiskere kan registrere sin fiskeinnsats daglig. Dette gir lokal forvaltning mye bedre informasjon om fisketrykket!

Les Mer
Når åpner lakseelvene i 2025?

03.01.2025

Når åpner lakseelvene i 2025?

Ny forskrift for laksefiske for 2025

Les Mer