Hjelpesenter - FAQ Elveguiden
På grunn av den ekstraordinære situasjonen i Norge mottar vi for tiden svært mange henvendelser fra fiskere. Vi gjør vårt beste for å svare alle på en god måte, men vi ber om forståelse for at det kan ta litt tid før du får svar fra oss.
Her har vi samlet svar på de vanligste utfordringene som våre kunder opplever:
1) Refusjon av fiskekort
2) Min brukerprofil på Elveguiden
3) Fangstrapportering
4) Kjøp av fiskekort og andre produkt på Elveguiden
5) Desinfisering
16.08.24: Fangstrapportering feiler ved "art"
Vi har for tiden en feil vedrørende fangstrapportering. Mange får ikke til å velge "art", og får dermed ikke levert fangstrapporten. Feilen skjer ikke hos alle, men vi har fått tilbakemelding både fra de som har brukt appen og websiden. Vi jobber med å få fisket problemet så snart som mulig. Vi ber om at de som opplever problemet prøver å rapportere fangsten på nytt om en stund.
OBS: IKKE bruk nettleseren Edge
Vi får innimellom noen henvendelser fra grunneiere og elvelag som er kunde hos Elveguiden, om at admin.elveguiden.no har upresise menyvalg og/eller skrivefeil. Dette skyldes i de fleste tilfellene at man bruker nettleseren Edge. Denne nettleseren er standard fra Microsoft, men den er dessverre ikke kompatibel med svært mange nettsider. Vi anbefaler å bytte nettleser, da vil admin.elveguiden.no se helt riktig ut. Vi anbefaler å bruke nettleseren Chrome. Last den ned gratis her.
Fant du ikke svar på dine utfordringer? Kontakt vår supportavdeling ved å sende e-post til support@elveguiden.no eller ring oss på +47 404 02 390.
Vår telefontid er kl 10-14 på hverdager.
Under følger noen av av de vanligste utfordringene (FAQ)